Odpowiedzi

2010-04-12T15:25:32+02:00
REKLAMA.!
Opis produktu:

Cechuje go wyjątkowa gęstość i niezwykle kremowa konsystencja. Dzięki temu stanowi wyśmienitą bazę do wszelkich sosów i dipów - również do greckiego sosu Tzatziki. Jest też idealny do deserów, sałatek i potraw z grilla, a także do bezpośredniego spożycia. Na jego opakowaniu znajdziemy ciekawe śródziemnomorskie przepisy kulinarne.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T15:28:03+02:00
REKLAMA

tylko 40 gr! NOWOŚĆ! Wspaniała konsystencja.
hmmmm, PYCHA!

Jogurt Gratka Jabłkowy!
PRZECENA
Prosimy jak najszybciej kupować!
Koniec zapasów!
śpieszcie się szybko i kupujcie

Dostępne tylko w firmowych sklepach.
Chcesz kupić ? - To się śpiesz!
Oferta ważna tylko do 13.04.2010 roku!

KONKURS! Prześlij nam 10 kodów który jest na opakowaniu pod etykietą a dostaniesz nowego iPoda i koszulkę z naszym logiem.
4 4 4