Odpowiedzi

  • midi
  • Rozwiązujący
2010-04-12T15:30:53+02:00
Bezużyteczną rzeczą jest uczyć się, lecz nie myśleć, a niebezpieczną myśleć, a nie uczyć się niczego.

Ucząc się trzeba rozmyślać nad zdobytą wiedzą,aby ją lepiej zapamiętać i przyswoić, bo kiedyś w życiu może się przydać. A jeżeli ktoś nieczego się nieuczy,a jest osobą inteligentną, myślącą to tylko marnuje swój czas i potencjał,który mógłby dobrze wykorzysać,zobywając wiedzę.
45 4 45
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T15:35:34+02:00
Nie ma sensu uczyć się czegoś na pamięć, nie rozumiejąc tego, bo taka nauka jest niepotrzebna. Nie chodzi o to, żeby uczyć się nie rozumiejąc tego, czego się uczy.
Źle natomiast jest myśleć a nie uczyć się czegoś. Jeśli będzie się robić coś, czyli myśleć, nie wiedząc nic o tym, co się robi. Przez to działania są niebezpieczne, bo gdy robi się coś nie znając teorii działania są bezużyteczne.

Mam nadzieję, że pomogłam:)
53 4 53
Ja mam na minimum 13 pomożecie ?