Proszę o napisanie ankiety na temat zdrowego żywienia, potrzebuję jej na już. Pytania typu : Czy jedzą Państwo zdrową żywność, jak często, dlaczego tak, dlaczego nie i.t.p?
Proszę aby skierowane były do "Państwa" , gdyż to bardziej oficjalna ankietka, skierowana do rodziców na zebraniu (więc może być pytanie np: Czy nakłaniają Państwo dziecko do zdrowej diety.? )
Około 10 pytań.

PILNE! Proszę jedynie o sensowne pytania!
BEZ SPAMU!!!
DAJE NAJ..!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T15:30:07+02:00
1. Czy robiąc zakupy w supermarkecie zastanawiacie się Państwo czy kupione przez Was produkty są zdrowe?

2. Czy kupujecie państwo warzywa i owoce z upraw ekologicznych?

3.Czy gotujecie państwo sami obiady dla swoich dzieci , czy częściej dzieci jedzą tzw. fastwoody np. w Mc Donaldzie ?

4. Czy staracie Państwo ograniczać spożywanie niezdrowej żywności przez Wasze dzieci?

5. Czy kiedykolwiek rozmawialiście Państwo z dzieckiem na temat zdrowego odzywiania?

6. Czy sprawujecie Państwo kontrolę nad tym co Pańskie dziecko je poza domem?

7. Czy pańskie dziecko kiedykolwiek cierpiało na zastrucie pokarmowe z powodu niezdrowego jedzenia?

8. Czy uczycie swoje dziecko wybierania zdrowych i pożywnych produktów?
3 3 3
2010-04-12T15:34:28+02:00
1. Czy w Pańskim domu spożywa się zdrową żywność?
~ Tak, jemy tylko sprawdzone i najzdrowsze produkty.
~ Często, ale zdarza nam się jeść także niezdrową żywność.
~ Nie, nie przejmujemy się jakością spożywanych produktów.

2. Czy Pańskie dzieci stosują się do zaleceń dietetyków w sprawie zdrowej żywności?
~ Tak, wszyscy jemy tylko organiczne, niskotłuszczowe i niskowęglowodanowe posiłki.
~ Mimo licznych namów, nigdy nie przejmowały się swoim niezdrowym odżywianiem.
~ Nie, ponieważ w domu wszyscy jedzą tylko niezdrowe produkty.

3. Ile posiłków dziennie je pańska rodzina?
~ 5, tak jak zalecają dietetycy.
~ Zazwyczaj 2 duże- reszta w zależności od czasu i chęci.
~ Nie interesujemy się ile jemy posiłków- każdy je ile chce.

4. Czy posiłki spożywacie wspólnie, z całą rodziną?
~ Oczywiście, to stały element naszego planu dnia.
~ Czasami, z powodu nieregularnych godzin pracy.
~ Nigdy, każdy je kiedy chce.

Mam nadzieję, że się przyda :) pzdr. :)
1 5 1