Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T15:26:37+02:00
Pancerz-sprawiedliwość
miecz-śmierć
hełm-groza
koń-promienie słoneczne i księżycowe, czas, dzień, noc, wiatr, ogień, powietrze, płodność, matkę, miłość, zmysłowość, rycerstwo, arystokrację, wolność, wierność, wojnę, triumf, pracowitość, ruch, śmiałość, szybkość, energię, rozsądek, wdzięczność, nieszczęście, szczęście, dążenie ludzkiej duszy, złość, upór, egoizm, głupotę.
6 1 6
2010-04-12T15:27:33+02:00
Pancerz- obronę
miecz-siłę\moc
hełm-mądrość
koń-szybkość


12 4 12