Przetłumaczyć na niemiecki

1. Chciałbym mieszkać w domu jednorodzinnym z ogrodem
2. Klaudia mieszka w nowym budynku
3. Moja ciocia mieszka na przedmieściach a my w centrum



jako, że z niemieckiego nie jestem najlepszy, prosiłbym o przetłumaczenie tego w najprostszy możliwy sposób, bez żadnych gramatycznych bajerów ;d

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T21:21:51+01:00
1. Ich möchte in einem Einfamilienhaus mit Garten leben
2. Claudia lebt in ein neues Gebäude
3. Meine Tante wohnt in den Vororten, und wir sind in der Mitte
  • Użytkownik Zadane
2009-11-03T21:25:27+01:00
1. Chciałbym mieszkać w domu jednorodzinnym z ogrodem.
Ich möchte Einfamilienhause aus dem Garten wohnen.

2. Klaudia mieszka w nowym budynku.
Claudia wohnt im neue Gebäude.

3. Moja ciocia mieszka na przedmieściach, a my w centrum.
Meine Tante wohnt auf Vorstadt, und wir im Zentrum.
1 5 1