Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T15:37:57+02:00
1.Osoba ktora podziwiam to...
2.Jest ona/on wysoka/ niska.Wlosy ma koloru..., oczy kolory....
3.Jest sympatyczną osoba lubi czytac ksiazki.
4.Lubie ja/go poniewaz me dobre cechy charakteru.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T15:38:57+02:00
Podziwiam Beatę Pawlikowską.
Jest ona polska podróżniczka, dziennikarka,fotografka,autorką wielu felietonów.
Prowadzi wiele programów w których jest zawsze pełna humoru i gotowa na wszelkie pytania. Jest osoba wykształconą, bardzo inteligentną.
Wysoka, postawna blondynka z długimi włosami zielonymi oczami i pięknym uśmiechem na twarzy - taka widzę ją z ekranu.
Zwiedziła ponad 40 krajów.
Każdy z nich opisała w swoich felietonach oraz opowiada w swoich ciekawych programach.
Jest postacią pozytywną, pełną zapału do pracy, można z niej brać przykład.
4 4 4