Planujesz wakacyjny wyjazd. Napisz do kolegi z Niemiec list w ktorym:
a)podasz cel podrozy i zapytasz kolege czy nie mialby ochoty z toba wyjechac,
b)napiszesz kiedy planujesz podroz i jakim srodkiem transportu zamierzasz podrozowac,
c)poinformujesz go ile to ma kosztowac i co jest wliczone w cene,
d)napiszesz jak dlugo bedzie trwala podroz i co bedziesz robic.

zadanie musze zrobic na jutro, bardzo prosze o pomoc..jestem w kiepskiej sytuacji z niemca i to zadanie moze mnie uratowac! :( z gory bardzo wszystkim dziekuje..
ps.list moze byc krotki, chodzi o kilka prostych zdan..takich na poziomie podstawowym...

2

Odpowiedzi

2010-04-12T16:07:00+02:00
Drogi Bartku!
Zbliżają się wakacje więc mam dla ciebie pewna propozycję.
Chciałabym żebyś ze mną wyjechał do Poznania. Słyszałem że jest tam bardzo ładnie. Podróż planuję 30 czerwca. Pojechalibyśmy autobusem, czy rowerami gdyby było ciepło. Nie będzie to raczej dużo kosztować ponieważ już wszystkiego się dowiedziałem ok 100 zł za wynajem. Wliczane w cenę jest to ile przebywa się w hotelu, a my będziemy tam tylko nocować, gdyż w dzień będziemy zwiedzać i szaleć. Cała wycieczka będzie trwało tydzień. Liczę, że moja propozycja ci się spodoba.

Wojtek
Lieber Bartku!
Die Ferien sind so nähert Ich habe einen Vorschlag für Sie.
Ich wünsche Ihnen ging mit mir nach Poznan. Ich habe gehört, dass es sehr nett. Reiseplan 30. Juni. Wir Bus oder Fahrrad, wenn es warm war. Vielmehr wird es nicht, kostet Sie viel mehr, weil alles, was ich etwa 100 zł zur Miete gelernt. Inbegriffen im Preis wenn es in dem Hotel untergebracht ist, und wir werden dort bleiben, nur weil in den Tag, werden wir erforschen und rumbasteln. Die ganze Fahrt dauert eine Woche. Ich hoffe, dass mein Vorschlag, den Sie mögen.

Wojtek

3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:13:58+02:00
Hallo Mark
Am Anfang möchte ich dich grüssen.In den Sommerferien fahre ich nach Frankreich.und was hast du vor im Sommerferien,möchtest du vielleicht mit mir fahren?Diese Reise möchte ich so im Juli machen.Ich fahre dort mit einem Bus.Es wird nicht viel kosten,150 Euro mit Übernachtung.Die Reise wird 20 Stunden dauern und wir bleiben dort zwei Wochen .Was werden wir dort machen-vor Allem ich möchte Luwr,Wersal besichtigen und natürlich ganze Stadt von der Eifelturm beobachten.Ich warte auf deine Antwort.
Liebe Grüsse
Andreas
2 1 2