Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T15:41:10+02:00
A) -6×7= -42
b) -8×(-9)= 72
c) -12×(-4)= 48
d) -24:(-3)= 8
e) -63:(-7)= 9
f) -5,4:2= -2,7
g) 0:(-2,3)= 0
h) 6,6:(-3)= -2.2
i) -8:(-24)= 0.33
j) 5,1×(-3)= -15,3
k) -10:(-2,5)= 4
l) 8×(-1 1/8)= -9
m) -2 1/2 ×(-6)= 15
n) -3 3/4: (-6)= 0.625
o) 12:(-1 1/2)= -1/8

Mam nadzieję, że pomogłam ;)
2010-04-12T15:43:38+02:00
A) -6×7=-42

b) -8×(-9)=72

c) -12×(-4)=48

d) -24:(-3)=8

e) -63:(-7)=9

f) -5,4:2=-2,7

g) 0:(-2,3)=0

h) 6,6:(-3)=-2,2

i) -8:(-24)=3

j) 5,1×(-3)=-15,3

k) -10:(-2,5)=0.25

l) 8×(-1 1/8)=-9

m) -2 1/2 ×(-6)=15

n) -3 3/4: (-6)=7/12

o) 12:(-1 1/2)=-8
2010-04-12T16:43:28+02:00
A)= 42
b)= 72
c)= 48
d)= 8
e)= 9
f)= 2
g)= 0
h)= 2
i)= 3
j)= -15,3
k)= 4
l) = -11
m)= 63
n)= 1,375
o)= -458(3)