Odpowiedzi

2010-04-12T15:41:10+02:00
Objętość to pole podstawy razy wysokość
pole podstawy:
1/2*6*8=24cmkwadratowe
objętość:
24*10=240cmszęścienne
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T15:42:34+02:00
V= Pp * H

Pp= e*f/2
Pp=6cm * 8cm/2
Pp=48 cm2/2
Pp=24 cm2

v= 24 cm2 * 10 cm

v= 240 cm3

Odp:Objetosc tego graniastosłupa wynosi 240 cm3
2010-04-12T15:50:23+02:00
V-objetosc
V- 6*8*10
V-6*8=48 48*10=480
objetość - 480 cm ( sześciennych )