Odpowiedzi

2010-04-12T15:38:52+02:00
Uważam że jestem bardziej podobna do Tybalta. Nieufna, troche egoistyczna zawsze wyczuwam gdzies podstęp. Jestem też bardzo zbaorcza. Gdy zdenerwuje mnie jakas błachostka wyolbrzymiam to do kolosalnnych rozmiarów. Gdy mam malą sprzczke lub jakis problem- dla mnie to jest tragedia.
53 3 53
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T15:45:49+02:00
Bliższy jest mi typ osobowości Merkucja. Jestem wesołą optymistką, która patrzy na świat przez różowe okulary. Podobnie jak Markucjo odznaczam się wielkim poczuciem humoru. Potrafię żartować zawsze i ze wszystkich. W moim towarzystwie nie można się nudzić. Nie biorę wszystkiego na poważnie, lecz mimo to realistycznie patrzę na świat. Każde wyzwanie traktuję jak dobrą zabawę. Mimo to jestem oddana wobec swoich przyjeciól i gdyby zaistniała taka potrzeba byłabym gotowa osłonić przyjaciela własnym ciałem.
124 3 124