Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T15:45:02+02:00
Całymi dniami nie mogę się napatrzeć na naszego szczeniaczka, nazwałam go Eli. Eli jest grzecznym, miłym i usłuchanym szczeniaczkiem. Codziennie rano budzi mnie do szkoły, ja w wyrazie wdzięczności daje mu jeść i pić. Ucze go, że musi za swoja potrzebą chodzić w wyznaczone dla niego miejsce. PO szkole zawsze na mnie czeka pod drzwiami. Kiedy już zrobie lekcje i naucze się mam czas, że by sie znim pobawić. Mama czasem krzyczy, żew zabardzo hałasujemy , ale i tak czestko bawi sie znami. Niewyobrażam sobie życia bez Eli.
4 5 4
  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T15:48:18+02:00
Mam szczeniaczka, który mieszka ze mną w domu.
Jest on śliczny, nie ma jeszcze imienia, bo nie wiem jak go nazwać. U mnie w domu jest mu dobrze ma ciepło, sucho i dużo miejsca. Moje szczenię śpi w korytarzu w kątku. Chodzimy razem na spacery rano, w południe i wieczorem.
Mój piesek jest ładny i fajny i będzie tylko mój.:)
3 5 3
2010-04-12T15:55:40+02:00
Mam szczeniaka spaniela Majkę.Maja ma 6 tygodni. Jest po pierszych szczepieniach. Jest bardzo ciekawa świata jaki ja otacza. Wszędzie jej pełno. Nie potrafi jeszcze wchodzić po schodach, załatwiać swoje potrzeby fizjologiczne, ani jeść z miski. Zawsze obok niej zostawia bałagan.A dzisiaj jeszcze pogryzła moje ulubione kapcie....Oj Majka, Majka..Moja mama jest troszkę nią zmęczona, bo mówi, że szczeniak w nocy tez nie śpi.Narazie jest przy niej dużo zajęć, ale i tak bardzo ja kocham i cieszę się, że jest z nami.


pozdr i liczę na naj :)
4 4 4