Odpowiedzi

2009-11-03T21:40:38+01:00
-rozdrabnia pokarm
-trawi białka a lipaza żołądkowa zapoczątkowuje trawienie tłuszczów
-w żołądku odbywa się trawienie cukrów przez amylazę ślinawą
-wyjaławia pokarm
2009-11-03T21:41:54+01:00
Odbywa się trawienie cukrów

Trawienie pokarmów

Wyławianie pokarmów

trawi białka
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T21:49:23+01:00
Trawienie białek przy udziale enzymów (pepsyny i podpuszczki)
gromadzenie, przechowywanie spożywanych pokarmów
przetwarzanie cukrów
mieszanie, rozdrabnianie pokarmu
wyławianie pokarmów