1.Liczbę - 35,7 zmniejsz o 2,5 a nastepnie wynik podziel przez minus 2.
2.oblicz iloczyn liczb minus 2 , 8 i 0,2 , minus 2.25 i minus 1 i 1
_
3
3DO LICZBY MINUS 2 I 1 CZWARTA PIEC RAZY DODAJ MINUS 3 I JEDNA DROGA . PODAJ OTRZYMANA LICZBE
4. PODAJ LICZBE , KTORA W PONżSZYM WZRAżENIU TRZEBA WPISAC W MJEJSCE X .
X PODZIELIC ( MINUS 4,2 ) ROWNA SIE 2
SORZ ALE KLAWIATURA NIE CHCE MI CHODZIC NA DIś

2

Odpowiedzi

2010-04-12T16:16:10+02:00
1.19,1
2.-7,2
3.-16,75
4.-8,4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T17:03:04+02:00
2. -2,8x 0,2=28/5x1/10=28/50
B) -2,25x (-1 i 1/3 = 75/25
tamtych też niewiem ale w szkloe Ci dam
A.K