Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T21:43:37+01:00
Poseł zapewnia, że lewą ręką potrafi podnieść 231 razy ciężar 175N
14 4 14
2009-11-03T21:50:35+01:00
Hmmm ciekawe zadanie
Mysle ze chodzi tu o to żeby napisac ze poseł potrafi wykonać prace polegajacą na dwustu trzydziesto jedno krotnej zmianie wysokości w zakresie ruchu lewej reki ciała o masie 17,5 kg

nic genialniejszego nie wymysle
6 3 6