Odpowiedzi

2010-04-12T15:57:05+02:00
Ponieważ ta puszcza jest najstarszym i największym obszarem leśnym.Jest w niej bardzooo.. dużo drzew. ;*
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:05:29+02:00
Puszczę Białowieską nazywa się pierwotnym obszarem leśnym, ponieważ jest to najwiekszy i najstarszy obszar lesny. Jest to naturalny obszar lesny, w zadnym stopniu nie jest przeksztalcony przez czlowieka. Zachowal sie do dzis dzieki temu, ze kiedys wladze nad nim mieli tylko ksiązeta i tylko oni mogli w nim polowac, przez to nie jest to obszar zanieczyszczony. Byl pod dobra opieka. Jest to naprawde duzy krajobraz stworzony przez naturę!^^
Dostanę naj?XDDDDDDD
14 3 14
2010-04-12T16:31:47+02:00
Ponieważ człowiek nie ingerował w jej rozwój.
8 3 8