Wpisz nazwy obiektów geograficznych znajdujących sie na terenie Azji które zasługują na miano "rekordowych" w skali całej Ziemii

Najwyższy szczyt (8848 m.n.p.m.)
Najgłębsza depresja (405 m p.p.m)
Największy półwysep (2,73 mln km²)
Największy alchipelag wysp( 1.9 mln km², 13677 wysp)
Największe jezioro ( 371 tys. km²)
Najgłębsze jezioro (1620m)
Najbardziej zasolone jezioro(23,1%)
Największa delta (130 tys. km²)

2

Odpowiedzi

2010-04-12T15:56:29+02:00
Mt.Everest
Al.KAttara
płw.indyjski
archipelag malajski
morze kaspijkie
J.Bajkał
M.czarne
delta jangcy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Atii
  • Rozwiązujący
2010-04-12T16:02:07+02:00
1. Mount Everest (Himalaje)
2. Morze Martwe
3. Półwysep Arabski (27330 tys. km)
4. Archipelag Malajski
5. Morze Kaspijskie
6. Jezioro Bajkał
7. Morze Martwe
8. Największa delta rzeczna – Ganges z Brahmaputrą
P.S Mam nadzieję że pomogłam :*
1 5 1