Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:01:12+02:00
Duże zasolenie wód morskich powoduje to,że w swoim składzie woda ma dużo związków chemicznych i soli mineralnych.;)

Przyczyny powodzi w zimie to to, że śnieg się roztapia powyżej 0 stopni C. i jeśli jest go dużo, to może spowodować powódź.;)
W lecie wylewanie rzek.:)
1 5 1
2010-04-12T16:01:30+02:00
1 powoduje to, że woda wymywa ze skał całą sól i też przez ciesniny w cieśninach też jest zasolenie
2 pasmo górskie
w lecie- pada duzo deszczu
a w zimie jak śnieg zaczyna topnieć to przecież też wody przybywa
1 5 1