Odpowiedzi

2010-04-12T16:08:06+02:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszamy panią dyrektor na uroczystą Akademie pt.
Katyń od zapomnienia która odbędzie sie dnia 11.11.2010r na sali gimnastycznej w naszej szkole

09.11.2010r Uczniowie szkoły
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:12:08+02:00
Mam zaszczyt zaprosić Dyrektora Szkoły.... na uroczystą akademię pod hasłem ,,Katyn ocalic od zapomnienia '', która odbędzie się w dniu 21.04.2010 o godzinie 17.00 przy ulicy Mickiewicza 4 w Katowicach.

Ewa Nowak