Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T21:51:35+01:00
Akcje dywersyjneDywersja-walka zbrojna prowadzona na tyłach armii
1.Akcja pod Kraśnikiem(próba wysadzenie mostu)
2.Akcja pod Arsenałem(odbicie Rudego i innych więźniów)
3.Akcja pod Celestynowem(uwolnienie więżniów jadących do Majdanka)
4.Akcja pod Czarnocinem(wysadzenie pociągu z bronią)
5.Akcja pod Sieczychami(wysadzenie posterunku u Żandarmerii)
Praca zaczerpnięta z mojego zeszytu do języka polskiego :)
Mam nadzieje,że się przyda :)
25 4 25
  • Weka
  • Początkujący
2009-11-03T21:53:34+01:00
Miałam to samo.
Mam napisane Akcje dywersyjne.

I Akcja
Miejsce Akcji: Kraśnik
Czas Akcji: Noc Sylwestrowa 1942/1943r.
Cel Akcji: Wysadzenie pociągów z Amunicją

II Akcja
Miejsce Akcji:Arsenał
Czas Akcji: 25 marca 1943r.
Cel Akcji: Uwolnienie Rudego

III Akcja
Miejsce Akcji: Sieczychy
Czas Akcji: 20 sierpnia 1943r.
Cel Akcji: Zlikwidowanie posterunku żandarmerii

IV Akcja
Miejsce Akcji: Celestynów
Czas Akcji: 19 Maja
Cel Akcji: uwolnienie 49 więźniów przewożonych do Oświęcimia.
10 4 10
2009-11-03T22:02:09+01:00
To moje skany z mojego zeszytu - mysle ze pomoglam jezeli nie doszly to cos jest nie tak bo mi wyskakuje ERROR ;/
10 3 10