Odpowiedzi

2009-11-03T21:45:28+01:00
Rota została na pisana przez Marię Konopnicką, powstała pod wpływem oburzenia prześladowaniami polskości w zaborze pruskim
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T21:47:04+01:00
Rota jest to utwur poetycki Marii Konopnickiej.

Powstała pod wpływem oburzenia się ludzi przed prześladowaniem polskości w zaborze pruskim.

Muzykę napisał Feliks Nowowiejski, lecz znana jest również wersja Władysława Krogulskiego.


Mam nadzieję, że pomogłam ;)
21 4 21