Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T16:05:48+02:00
"Tchórz umiera tysiąc razy , a Bohater tylko raz " Trudno jest się rozstać z tak wspaniałym człowiekiem , Był on pocieszny i zawsze wiedział co jest dla polski najlepsze . Pani Kaczyńska również była Wspaniałą Damą . Niech spoczywają w pokoju[*]


Wyrazy głębokiego współczucia składam rodzinom, które straciły swoich bliskich w katastrofie lotniczej w drodze do Katynia. Prezydent Lech Kaczyński chciał, aby o Katyniu usłyszał cały świat... i usłyszał. W bardzo bolesny i okrutny sposób... usłyszał. Myślami i całym sercem jestem z rodzinami ofiar tej niewyobrażalnej tragedii, tragedii która nie powinna się zdarzyć.


2010-04-12T16:06:53+02:00
Panie Prezydencie!
Choć pana nie znałam
to pana pokochałam.
W sercu zrobiłam mi się krucha
może panie prezydencie
bóg cię wysłucha.
Tam będzie czekać na pana
lepsze dłuższe życie
a ja będę pana pamiętać przez całe życie.
Jeszcze na koniec chciałabym
pożegnać się
Do widzenia prezydencie
Ja kocham cię .

Wierszyk napisałam ja
2010-04-12T16:11:53+02:00
-żegnaj, mój kolego od wielu lat..
-Żegnaj mój rodaku, który tyle zrobiłeś dla naszego kraju..
-Żegnaj Leszku, byłeś wspaniałym Prezydentem, ojcem, mężem..
Spoczywaj w spokoju..