Wymyśl i rozwiąż zadanie tekstowe.
Z równaniami. Wy tylko wymyślcie te zadanie a ja już sobie rozwiąże, bo wiem że każdy to inaczej rozwiązuje.
Przykłądowe zadanie:
Mama, tata i Jaś mają razem 68 lat. Ile lat ma każde z nich, jeśli wiadomo, że tata jest 4 razy starszy od Jasia, a mama o 4lata młodsza od taty .?

Te zadanie na tej zasadzie ma być.

2

Odpowiedzi

2010-04-12T16:23:27+02:00
Nie wiem czy dobrze będzie !


Mama-34 lat
Tato-35 lat
córka-13
babcia-.......

Mama Iwona, tato Jacek, córka Paulina, mają razem 82 lat. Babcia Zuzanna jest od nich wszystkich o 6 lat starsza. Ile ma bacia lat. Ile ma cała rodzina lat wliczając w to babcie?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:24:20+02:00
Gienek, Jaś i Małgosia mają razem 100 znaczków.Gienek ma 2 razy więcej od jasia, a małgosia o 10 mniej od jasia. Po ile znaczków mają dzieci?