Odpowiedzi

2010-04-12T16:07:14+02:00
Używanie biopaliw
zastosowanie elektrowni wiatrowych i wodnych
używanie rowerów zamiast auta
wybieranie lokalnych miejsc wypoczynku
kupowanie krajowych produktów(przywożenie ich z daleka zanieczyscze atmosfere)
:)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T16:10:28+02:00
Zanieczyszczenie powietrza moze być eliminowane przez;
-instalowanie filtrów na kominach fabrycznych
-oczyszczanie spalin przemyslowych
-likwidację malych kotłowni węglowych
-instalowanie katalizatorow w silnikach samochodowych
-zakladanie pasów zieleni wokół zakładów przemysłowych
-ograniczenie lub zakaz palenia tytoniu
2010-04-12T16:16:27+02:00
1. Używanie rowerów bądź własnych nóg zamiast toksycznej komunikacji
2. Używanie biopaliwa
3. Kontrola spalin samochodowych
4.Zakaz stosowania areozoli z freonem
5. Czekając na przejazd pociągów-gaszenie silnika
6.Nie spalanie toksycznych odpadów