Uzupełnij zdania :)
Azja jest kontynentem ponad...... razy............ od Europy. Jest............. zróżnicowana pod względem warunków ................ (np. temperatury powietrza i wielkości opadów) Z tego wynika duża różnorodność krajobrazów naturalnych, m.in szaty ................................. i świata ........................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:05:17+02:00
2 razy ; większym ; bardzo ; klimatycznych ; przyrody ; natury
2010-04-12T16:05:34+02:00
Chyba 2 wiekszym warunkow klimatycznych