Odpowiedzi

2010-04-12T16:08:21+02:00
Od przedszkola znaliśmy się , bywało między nami rożnie nie wszystkich lubiłam.Ale dziś każdy odchodzi w swoją strone , i może ktoś powie , ze to dziwne ale chciałabym jeszcze przez pare lat chodzić z wami wszystkimi dalej do jednej klasy .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:12:43+02:00
Drodzy koledzy i drogie koleżanki !
Chciałam wam wszystkim podziękować za te wspólnie spędzone lata. Myślę, że mimo naszych wielu spór i sprzeczek nie tylko ja bądę tęskniła. Teraz, kiedy nasze drogi się rozejdą i każdy pójdzie do innego licełum, to naprawdę docenimy wspólną więź, która nas łączyła.Wszystkich was serdecznie żegnam i życzę wam dalszych sukcesów w nauce.