Odpowiedzi

2010-04-12T16:08:24+02:00
Można segregować odpady by uzyskiwać nowe rzeczy np.: butelki plastikowe , puszki, gazety itd.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:15:03+02:00
- powiedzieć ludziom żeby nie palili , nie wyrzucali do lasu lub gdzie popadnie odpadów tylko żeby składowali na specjalnie wyznaczonych miejscach.
- ludzie powinni mówić policji lub straży miejskiej , że ktoś wyrzuca odpady byle gdzie np.: do lasu , na czyjeś pole lub łąkę
- władze powinny na takich nakładać kary za zanieczyszczanie środowiska
- każdy normalny człowiek powinien segregować śmieci