Odpowiedzi

2009-11-03T22:10:22+01:00
Jeżeli chodzi ci o numerki ze skali czyli 2 i 4 to proszę jeśli potrzbujesz więcej napisz na prywatnej.

2:
Prędkość wiatru:
węzły: 4-6
km/h 7-11
mila/h: 4-7
Średnia prędkość wiatru (w / km/h / mph) 5 / 9 / 6
Opis
Słaby wiatr
Wysokość fali
0,2m
Stan morza
Małe falki.
Zjawiska na lądzie
Wiatr wyczuwany na skórze. Liście szeleszczą.

4.
Prędkość wiatru:
węzły: 11-16
km/h 20-29
mila/h: 13-18
Średnia prędkość wiatru (w / km/h / mph) 13 / 24 / 15
Opis
Umiarkowany wiatr
Wysokość fali
1m
Stan morza
Małe fale, na których grzbietach tworzy się piana. Słychać plusk..
Zjawiska na lądzie
Kurz i papier podnoszą się. Gałęzie zaczynają się poruszać
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T22:25:41+01:00
2 pkt w skali beauforta
prędkość wiatru :
w - 4 - 6
km/ h ; 7 - 11
mile/h : 4-7
m/s : 1,6-3,3
Średnia prędkość wiatru (w / km/h / mph) : 5 / 9 / 6
opis : Słaby wiatr
wysokość fali
m : 0,2
ft :0,66
stan morza : Małe falki.
zjawisko na lądzie : Wiatr wyczuwany na skórze. Liście szeleszczą
4 pkt w skali beauforta
prędkość wiartru
w : 11 - 16
km / h : 20 - 29
mile/h : 13 - 18
m/s : 5,5-7,9
Średnia prędkość wiatru (w / km/h / mph) : 13 / 24 / 15
opis : Umiarkowany wiatr
wysokość fali
m : 1
ft : 3,3
stan morza :Małe fale, na których grzbietach tworzy się piana. Słychać plusk..
zjawisko na lądzie : Kurz i papier podnoszą się. Gałęzie zaczynają się poruszać.