Cześć:) mam takie zdania do przetłumaczenia z Polskiego na język NIEMIECKI..;/ Bardzo proszę o pomoc...Dam NAJ...
Trzeba przetłumaczyć;
- Powiedz, że od 20 do 22 chciałbyś oglądać telewizję.

- Zapytaj kolegę, czy wychodzi wieczorem.

- Powiedz,co robisz w sobotę.

PS.Bardzo proszę o przetłumaczenie,tylko,żeby było dobrze:) DAM NAJ;) Pzdr;]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:17:18+02:00
1. Von Stunden von 20 bis 22 Stunden würde ich fernsehen.

2. Ausgehen in der Nacht?

3.Am Samstag gehe ich ins Kino.
2 5 2
2010-04-12T16:21:23+02:00
1. Von 20 bis 22 uhr ich möchte fernsehen.
2. Gehst du am abend? (Gehst du am abend fort-gdzieś?)
3. Am Samstag gehe ich Fussballspieler.
2 5 2