Odpowiedzi

2010-04-12T16:12:32+02:00
Młody juhas chwycił się za głowę,gdy zobaczył w śniegu kwiaty fioletowe.
  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T16:12:43+02:00
Kwiaty zrośnięte w rurkę, u góry wolne, barwa fioletowo-niebieska w środku 3 pomarańczowe pręciki. Kwitnie na wiosnę.Inna nazwa-szafran.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:14:42+02:00
Powiem wam jednym zdaniem, że jestem przepięknym ,,szafranem", wiecie o co chodzi, o to, że jesteście bardzo młodzi, by mnie znać, jestem jak piękny świat. Mam listki cieniutkie jak trawka, a płatki czerwoniutkie jak truskawka, więc teraz wszyscy wiecie że jestem.....