Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T16:10:42+02:00
1.Przede wszystkim musi sie uczyc!!!!!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:19:45+02:00
Zad1.
Uczeń klasy czwartej ma obowiązek rzetelnej nauki, reprezentowania w każdej sytuacji swojej szkoły i klasy. Uczeń klasy czwartej ma obowiązek spełniania wszystkich zadań jakie poleci mu nauczyciel
zad2.
Różne formy wypoczynku można zaplanować na wiele sposobów. Najlepiej jest na początek ułożyć plan i kolejność w jakiej mają odbywać się te formy. Np.rano gimnastyka potem basen później spacer itd.Aby zaplanować różne formy wypoczunku najpierw trzeba wiedzień o jakie formy nam chodzi.