Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:23:15+02:00
,,Ania z Zielonego Wzgórza'' to piękna i wzruszająca książka. Opowiada historię 11-letniej osieroconej dziewczynki, którą przez przypadek adoptuje dwoje starszych ludzi. Podczas pobytu na Zielonym Wzgórzu Ania zaprzyjaźnia się ze swoją bratnią duszą- Dianą. Poznaje również przystojnego chłopca, który zaczepiając ją chce pokazać dziewczynce jak bardzo ją lubi. Ania ma niecodzienną urodę. Rude włosy są przyczyną jej wielkich kompleksów. Tę małą sierotkę spotkają jednak różne przyjemności i przygody.


Bardzo zależy mi na naj!. Proszę ;*
8 4 8
2010-04-12T16:32:20+02:00
Ania z Zielonego Wzgórza to interesująca opowieść o rudowłosej dziewczynnce Annie shirley. Ania jest bardzo pozytywną postacią. Doskonale radzi sobie z problemami. Jest uśmiechniętą, szczerą osobą. Harakteryzuje ją duża wyobraźnia. Ania posiada wiele pozytywnych cech dzięki którym czytelnicy dażą ją sympatią. Bez większych problemów popada w tarapaty co czyni tę ksiązkę ciekawszą. Czytając powieść bardzo szybko utożsamiamy się z bohaterką i przeżywamy wraz z nią jej przygody.


Mam nadzieje że pomogłam :)
9 3 9