Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:15:41+02:00
A)
0,2x+0,3=-0,5
0,2x=-0,5-0,3
0,2x=-0,8
x=-4


b)
0,4+0,25x=-2
0,25x=-2-0,4
0,25x=-2,4
x=-9,6


c)
2,1-0,3x=0,4x
-0,3x-0,4x=-2,1
-0,7x=-2,1
x=3


d)
-1,5x-3=0,2x+6
-1,5x-0,2x=6+3
-1,7x=9
x=-5⁵/₁₇
1 5 1
2010-04-12T16:16:34+02:00
A ) 0,2x+0,3=-0,5
0,5+0,3=0,2x
0,8=0,2x
x=4

b) 0,4+0,25x=-2
0,4+2=0,25x
2,4=0,25x
x=9,6

więcej mi się nie chciało :))
1 3 1
2010-04-12T16:19:01+02:00
A) 0.2x+0.3=-0.5
0.2x=-0.5-0.3
0.2x=-0.8|:0.2
x=-4
b)0.4+0.25x=-2
0.25x=-2-0.4
0.25x=-2.4|:0.25
x=-9.6
c)2.1-0.3x=0.4x
-0.3x-0.4x=-2.1
-0.7x=-2.1|:(-0.7)
x=3
d)-1.5x-3=0.2x+6
-1.5x-0.2x=6+3
-1.7x=9|:(-1.7)
x=5.294118
1 4 1