Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T16:13:14+02:00
Zwsze jest tak ze idziemy do kosciola potem dzielimy sie jajkiem i jemy posilek.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:25:59+02:00
U nas w rodzinie zawsze robione śa palmy aby nastepnie je poswicić w kościele. Tradycja ta przypomina wjazd Jezusa do Jerozolimy na osiołku. Wtedy właśnie ludzie kładli przed nim palmy.

Z kolegami robimy Kukłe Judasza i następnie go topimy. Ta tradycja też juz jest długo u nas w rodzinie symbolizuje zdrade Jezusa i powieszenie się go gdy uznaje że źle zrobił