1. Tajemnica
- Jakich spraw może dotyczyć, naukowa.........
- Jaka może być dręcząca ...............
2. Jakie to tajemnice?
Dostęp do pewnych informacji urzędowych zastrzezony jest tajemnica.......
Księdza obowiązuje tajemniaca....
Informacje o bezpieczeństwie państwa objęte sa tajemnica...........

3. Uzupełnij zadania odpowiednimi zwiazkami z ramki

Ramkaa
Powierzyć komuś swoje tajemnice , zabrać tajemnice do grobu, nie mieć żadnych tajemnic , zachować w tajemnicy , strzec swoich tajemnic , być w posiadaniu tajemniecy

Fenicjanie zazdrośnie ....................... i nie mówili o odkrytych prze siebie szlakach handlowych.
Dla tego znanego podróżnika świat....
Pierwszy raz w życiu .............., która naprawde była coś warta
zobowiązał sie że ................. wszystko..........
zmarły.....................

4. który z bohaterów literackich miał swoją tajmnicę> czego ta tajemnica dotyczyła?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T17:38:36+02:00
2.
1.informacje o bezpieczeństwie państwa objęte sa tajemnica państwową.
2.Księdza obowiązuje tajemnica spowiedzi świętej.
3.Dostęp do pewnych informacji urzędowych zastrzezony jest tajemnica rządową.
3.
Fenicjanie zazdrośnie strzegli swoich tajemnic nie mówili o odkrytych prze siebie szlakach handlowych.
Dla tego znanego podróżnika świat nie miał żadnych tajemnic
Pierwszy raz w życiu byłam w posiadaniu tajemnicy która naprawde była coś warta
zobowiązał sie że zachowa w tajemnicy wszystko
zmarły zabierze tajemnice do grobu
4 3 4
2010-04-12T17:49:46+02:00




2. Jakie to tajemnice?
Dostęp do pewnych informacji urzędowych zastrzezony jest tajemnica urzędową
Księdza obowiązuje tajemniaca spowiedzi
Informacje o bezpieczeństwie państwa objęte sa tajemnicą państwową
3.
Fenicjanie zazdrośnie strzegli swoich tajemnic i nie mówili o odkrytych prze siebie szlakach handlowych.
Dla tego znanego podróżnika świat nie ma żadnych tajemnic
Pierwszy raz w życiu byłem w posiadaniu tajemnicy, która naprawde była coś warta
zobowiązał sie że zachowa w tajemnicy wszystko(niewiem)
zmarły zabra tajemnice do grobu
4Mit Syzyfa
Mimo swojego okrutnego osu tak naprawde nic onim niewiemy
Kirkor z Balladyny
1 5 1