Odpowiedzi

2009-11-03T22:05:31+01:00
Szybkosc ponaddzwiekowa- prędkość większa od prędkości dźwięku, wynoszącej 1170 km/godz w powietrzu o normalnej wilgotności i w temp. 0ºC; s.p. zmniejsza się ze wzrostem wysokości i wynosi np. 1060 km/godz. na wys. 12 000 m.
2009-11-03T22:06:21+01:00
Jeżeli jest w stanie praktycznie przekroczyć prędkość dźwięku wynoszącą 1 mach.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T22:06:36+01:00
PONADDŹWIĘKOWA SZYBKOŚĆ
prędkość większa od prędkości dźwięku, wynoszącej 1170 km/godz w powietrzu o normalnej wilgotności i w temp. 0ºC; s.p. zmniejsza się ze wzrostem wysokości i wynosi np. 1060 km/godz. na wys. 12 000 m.