Odpowiedzi

2010-04-12T16:16:04+02:00
Dziekuje mamo za wszystkie nasze chwile, za to ze mnie wychowalas i dalas zycie. Nikt nie potrafi mi ciebie zastapic bo jestes jedyna w swoim rodzaju i bardzo cie kocham.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:18:10+02:00
Koledze/koleżance:
Przyjaźń jest kwiatem chwili i owocem czasu.

Spotykam trzy rodzaje ludzi:
tych, którzy mnie potrzebują;
tych, których ja potrzebuję
i przyjaciół, z którymi lubię przebywać.


rodzice:
Rodzice nigdy nie są winni temu, że coś przed nimi ukrywamy.

Nigdy dzieci nie mogą zrobić rodzicom takiego wstydu, jak rodzice dzieciom.

nauczyciel:

Uczeń nie przewyższa nauczyciela. Lecz każdy, dobrze wyuczony, będzie jak jego nauczyciel.

Szczęśliwy uczeń, któremu dziękuje nauczyciel.
2 5 2