NAPISZ JAKI MÓGŁ BY BYĆ DO TEGO WIERSZA:



Lew zawsze wygrywa,
wielka jest jego grzywa.
Jest wesoły i odważny,
Głos ma aż zbytnio wyraźny.

Ale dzieci tym nie zraża,
gdy okazja się nadarzy,
Chce się bawić, jest milutki,
z nim odchodzą wszystkie smutki.

Królem zwierząt jest w naturze,
Każdy go szanuje wielce
I docenia dobre serce.

3

Odpowiedzi

2010-04-12T16:15:13+02:00
2010-04-12T16:15:46+02:00
Zwycięski lew
przyjazny lew
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:16:17+02:00
"Król Lew" " Groźny i niegroźny" "Serce lwa choć wielkie to czułe" " Bohater"