Odpowiedzi

2010-04-12T16:19:33+02:00
Wspólne zobowiązania dotyczą tego że osoby są wobec siebie zobowiązane w jakiejś sprawie
2010-04-12T16:20:57+02:00
Wzajemne zobowiązania dotyczą tego,że trzeba być dla siebie dobrym,życzliwym.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:21:59+02:00
Wzajemne zobowiązanie polega na tym, że jeśli obiecasz komuś, że coś zrobisz, to się do tego zobowiązujesz. A jeśli nie dotrzymasz słowa, osoba, której się zobowiązałeś wykonać jakieś zadanie, może stracić do Ciebie zaufanie.
2 3 2