Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:23:27+02:00
A )
V = 1/3 abH
3V = abH
3V / bH = a

b )
P = 3/2 aH + ah
2/3 P = a (H+h)
2/3 P : (H + h) = a

c )
3 - a/k = m
3 = m + a/k
3k = m+a
3k - m = a
2010-04-12T16:29:31+02:00
X - mnożenie
: - dzielenie

a) V=1/3 abH |x 3
3V = a x 3b x 3H | : 3b
3V : 3b = a x 3H |:3H
3V : 3b : 3H = a


b) P = 3/2 aH + ah | x2
2P = 3 aH + ah |- 3aH
2P : 3aH = ah |:h
2P : 3aH : h = a

c) 3-a/k=m |x k
3-a = mk | -3
-a= mk - 3
a= 3 + mk