Odpowiedzi

2010-04-12T16:23:44+02:00
Raczej o to chodzi ze oboje zabili przez zazdrosc. Balladyna- bo Alina nazbierala wiecej malin ,a Kain dlatego ze Panu Bogu podobała sie bardziej ofiara Abla. ;D
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:24:19+02:00
Kain zabił swego brata Abla z zazdrości tak jak to uczyniła Balladyna zabijając swoją siostrę Alinę.Jak napisałem oba te zabójstwa łączy zazdrość i co najważniejsze przez swoje rodzeństwo.
7 4 7