Wyjaśnij, dlaczego domy budowane w górach mają strome dwuspadowe dachy i szerokie okapy.

Plis pomóżcie !!
Mam to na jutro

Do zadania jest jeszcze dołączona fotografia,jeśli chce ktoś ją zobaczyć, to jeśli ma ćwiczenia PRZYRODA 5 wydawnictwa WIKING i autorstwa Edwarda Dudka, Elżbiety Szedzianis i Krystyny Tryl to może te ćwiczenia otworzyć na stronie 64 i zadanie 2 podpunkt a)

Błagam o odpowiedzi ;)
DOBRE odpowiedzi :)

3

Odpowiedzi

2010-04-12T16:23:27+02:00
By śnieg nie zapadł dachu.
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:24:42+02:00
Domy w górach maja strome dachy poniewaz :
1 jest to charakterystyczne dla tattych regionow
2te dach maja to do siebie ze snieg na nic nie zalega tylko sywa sie on na ziemie , co powoduje ze zarwanie sie dachu jest nie mozliwe ..... w gorach pada duzo sniegu..i to dla tego te szpiczaste dachy
;)))
6 3 6
2010-04-12T16:34:23+02:00
Ponieważ w górach występują intensywne opady śniegu i na normalnych dachach śnieg mógłby zalegać

:)
5 4 5