Odpowiedzi

2010-04-12T16:25:21+02:00
Gdy Mały Książe spotkał lisa ten oznajmił mu iż będzie go pamiętał do końca swojego życia. "Receptą" na przyjaciela w małym księciu jest to powiedzenie, że prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie.
1 5 1
2010-04-12T16:28:53+02:00
A czy rozwiązanie może być z internetu?? jeśli tak to masz

jak by co to poczytaj tutaj
http://www.biblionetka.pl/art.aspx?id=86186
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:30:29+02:00
Recepta :
Kazdy przyjaciel mowi byc miły dla swojego przyjaciela
musi byc uczciwy i prawdomowny
pamietac o jego urodzinach i innych dniach jego
Musi byc bezinteresowny
I nie patrzy czy jest biedny czy bogaty
1 5 1