Odpowiedzi

2010-04-12T16:27:46+02:00
A)
b)latarnik
c)pan tadeusz
2010-04-12T16:27:55+02:00
1-Ikar
2-niewiem może SYZYFOWE PRACE???
3-Romeo i Julia, w ANTYGONIE(miłość Antygony i Hajmona)


Mam nadziję że pomogłem:)
Liczę na naj
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:38:06+02:00
1.kamienia na szaniec
2.latarnik
3.odyseja(odyseusz penelopa
pan tadeusz(tadeusz i zosia)

mam nadziejeze w jakis sposób pomołam....licze na naj;)