Odpowiedzi

2009-11-03T22:38:44+01:00
To tak ja napislam jak sie nazywam ile mam lat i z kad pochodze


to np.
Nazywam sie Kasia Kowalska. Mam 13 lat , pochodze z Krakowa i chodze do klasy 1 gim (tu wpisz nazwe gimnazjum)w krakowie .
Urodzilam sie 10kwietnia1996roku.
Jestem bloądynką o niebieskich oczach.
Mam wafy i zalety jak kazdy z nas. Jestem mila pomocna, uprzejma i koleznska. Moje wady to to , ze jestem leniwa, trochę wredna i upart.
Interesuje sie pilka siatkową lubie bardzo grac w siatkowke. Ta gra sprawaia mi przyjemnosc. Interesuje sie jazda konna i konmi .
Moim marzeniem jest zwiedzic caly swiat.

1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T01:12:32+01:00
Http://www.sciaga.pl/tekst/22629-23-autocharakterystyka
to Ci na 100 % pomoże praca jest na prawdę świetna