Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T16:28:56+02:00
Założyłabym Organizację która by pomoagała rodziną z dziecmi niepełnosprawnymi na wakacje w które włączona by była intensywna rechabilitacja ;)
Coś w stylu senatorium dla niepełnosprawnych.
Była by tam pełna opieka osób wkształconych w kierunku medycyny i rechabilitacji.
I oczywiście opieka psychologów, pedagogów.
Były by tam różne zabiegi.

Hmmm nazwa? nie mam pojęcia. Słoneczny uśmiech?
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:31:32+02:00
Gdybym miała możliwość założenia własnej organizacji pomagającej ludziom byłaby fundacja zbierająca pieniądze na domy dziecka, hospicja,szpitale itp.
Moja firma zbierałaby fundusze na potrzebne sprzęty w szpitalach i innych wyżej wymienionych placówkach. Organizowałaby licytacje z których także otrzymywałaby gotówkę. Dodatkowo chciałabym, aby moja firma dostarczała żywność, pieniądze, sprzęty domowe, ubrania, zabawki do rodzin, które po prostu nie mają wyżej wymienionych rzeczy. Gdybym miała taką firmę to nazwałabym ją "Nie jesteś sam". Według mnie ta fundacja zrobiłaby dużo dobrego na świecie!
3 5 3