Oblicz :
4-11=
-5-12=
9-10,5=
9.9-1,1=
-0,25-1,75=
2⅓-8⅓=
5¼-6=
17-10=
17-[-10]=
-13-[-15]=
3,75-4=
3,75-[-4]=
-3,75-4=
3,75-[-4]=
-9-[-64]=
Zad 3
spośród liczb podanych obok wybierz :
A)trzy liczby ,których suma jest równa -1
b)dwie liczby których różnica jest równa 5,
c)takie dwie liczby których różnica jest najwieksza
liczby : -2, -1,7 -1,2 2,2 -1,5 3,3
Prosze pomóżcie to jest WAŻNE na jutro :]]]]]]]]

3

Odpowiedzi

2010-04-12T16:29:42+02:00
4-11= -7
-5-12= -17
9-10,5= -1,5
9.9-1,1= 8,8
-0,25-1,75= -2
2⅓-8⅓= -6
5¼-6= -3/4
17-10= 7
17-[-10]= 27
-13-[-15]= 2
3,75-4= -0,25
3,75-[-4]= 7,75
-3,75-4= -7,75
3,75-[-4]= 7,75
-9-[-64]= 55
3 2 3
2010-04-12T16:32:19+02:00
Rozumiem ze [] to wartość bezwzględna
4-11= - 7
-5-12= -17
9-10,5= -1.5
9.9-1,1= 8,8
-0,25-1,75= -2
2⅓-8⅓= -6
5¼-6= -¾
17-10= 7
17-[-10]= 7
-13-[-15]= -28
3,75-4= -0,25
3,75-[-4]= -0,25
-3,75-4= -7,75
3,75-[-4]= -0,25
-9-[-64]= -73

A)trzy liczby ,których suma jest równa -1
-1,2;-2;2,2
b)dwie liczby których różnica jest równa 5,
3,3;-1,7
c)takie dwie liczby których różnica jest najwieksza
-1,5;-1,7
liczby : -2, -1,7 -1,2 2,2 -1,5 3,3
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:32:45+02:00
4-11= - 7
-5-12= -17
9-10,5= -1.5
9.9-1,1= 8,8
-0,25-1,75= -2
2⅓-8⅓= -6
5¼-6= -¾
17-10= 7
17-[-10]= 7
-13-[-15]= -28
3,75-4= -0,25
3,75-[-4]= -0,25
-3,75-4= -7,75
3,75-[-4]= -0,25
-9-[-64]= -73

a)trzy liczby ktorych suma jest równa -1
-1,2;-2;2,2
b)dwie liczby ktorych roznica jest rowna 5
3,3;-1,7
c)dwie liczby ktorych roznica jest najwieksza
-1,5;-1,7
liczby; -2, -1,7 -1,2 2,2 -1,5 3,3
3 4 3