Odpowiedzi

2010-04-12T16:31:55+02:00
7,5m:3=2,5
2,5*2=5
odp. jeden kawałek ma 5m, a drugi ma 2,5m
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:32:14+02:00
X-dł. krótszej belki
xrazy2-dł. dłuzszej belki

7,5=x+x razy 2
7,5=x+2x
7,5=3x/podzielic przez 3
2,5=x
czyli 2,5 ma dł krotszej belki a
2,5 razy 2 = 5
czylo 5 ma dł dłuszej belki
2010-04-12T16:33:29+02:00
7,5 / 2= 3,75
3,75/2=1,875
3,75+1,875=5,625
3,75-1,875=1,875