Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:31:42+02:00
Czym zajmują się konserwator - konserwuje np.zabytki itp
Czym zajmują się kustosz - musi trzymać pieczę nad zbiorami muzealnymi.
Czym zajmują się Przewodnik- oprowadza ludzi np. po parku narodowym
Czym zajmują się Strażnik - pilnuje więźniów

5 3 5
2010-04-12T16:33:56+02:00
1.Konserwator-osoba zajmująca się konserwacją, renowacją, rekonstrukcją, zabezpieczaniem zabytków, w tym przedmiotów znalezionych przez archeologów.
2.Kustosz- zwierzchnik kilku klasztorów, lub pracownik służby bibliotecznej.
3.Przewodnik-osoba, która ma odpowiednie uprawnienia do udzielenia informacji turystycznych i krajoznawczych oraz oprowadzenia wycieczek i turystów indywidualnych po obiektach, trasach i miejscowości.
4.Strażnik-osoba pilnująca kogoś lub czegoś
6 4 6