Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • kl55
  • Rozwiązujący
2010-04-12T16:34:04+02:00
Hmm
a.) niestety nie wiem
b.) to bedzie tak
kwadrat ma cztery boki wiec tak :
20cm razy 4 = 80 cm drugich
c.) nie jestem pewna ale chyba tak
400m ; 4 = 100
i teraz z tym 100m nie wime co zrobic
sry XD
1 1 1
2010-04-12T16:34:50+02:00
A)
P= a kwadrat
P=81cm2
a kwadrat= 81cm2
a = pierwiastek z 81cm2
a=9cm
odp;bok kwadratu ma 9cm

b)ob=4a
ob=20cm
4a=20cm \:4
a=5cm

P= a kwadrat
P=5cm do kwadratu
P=25cm2
odp: pole kwadratu wynosi 25cm2

c)
P=a kwadrat
P=400m2
a kwadrat=400m2
a=pierw z 400m2
a=20m

ob=4a
ob=4*20m
ob=80m
odp: obwód tego kwadratu wynosi 80m
4 3 4
  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T16:36:02+02:00
A)
P= a2(a kwadrat)
a2=81cm2
a=pierwiastek z 81
a=9 cm

b)
L=4*a
L=20 cm
a= l:4
a=20:4=5

P=a2, inaczej a*a
P=5*5
p=25 (cm2)

c)
P=400 m2
p=a2
a=pierwiastek z 400
a=20(m)

L=4*a
L=20*4
L=80(m)
1 5 1