Odpowiedzi

2010-04-12T16:30:23+02:00
Postawa szacunku, umiłowania i oddania własnej ojczyźnie oraz chęć ponoszenia za nią ofiar. To wypełnianie obowiązków konstytucyjnych i obywatelskich. Charakteryzuje się też przedkładaniem celów ważnych dla ojczyzny nad osobiste, a często także gotowością do poświęcenia własnego zdrowia lub życia. Patriotyzm to również umiłowanie i pielęgnowanie narodowej tradycji, kultury czy języka.

mam nadzieje ze pomoglam:)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:33:11+02:00
Być patriotą dla mnie znaczy być gotowym oddać życie za ojczyznę, stawiać sprawy państwa na pierwszym miejscu , ale także szanować naszą kulturę i tradycję ,religię jak i język ojczysty.Propagować kulturę swojego państwa również za granicą.Starać się być wzorem do naśladowania dla innych.Oczywiście pomagać innym obywatelom w miarę możliwości.Ewidentnym przykladem takiego patrioty jest tragicznie zmarły Prezydent Lech Kaczyński. Zginął na służbie za naszą ojczyznę, oddając hołd polakom, którzy zginęli w Katyniu.
1 5 1